Nytt år..

Sådär ja, då har man lyckats bli slapp igen men nu e det nytt år o nya möjligheter.. Dåligt med nyårslöften i år oxå men ett kanske skulle vara att försöka blogga mer?!.. Försöka duger väl iaf..

Idag har skrållan o jag vart på lunchdejt med Carita o Milo! alltid lika trevligt! Sen tog jag en vända på Kungsmässa o spanade lite.. Blir såå frustrerad då jag inte lyckast hitta någon klänning" typ A-form" utan armar (inte med armar heller för den delen..)som är enfärgad??? Det finns verkligen inte men varför???!!! Får försöka spana på nätet istället.. Tips någon?? Fick med en body från P.O.P hem iaf..enfärgad...rosa...

Nu ska jag mysa lite med min familj innan det är natten.. Måste försöka lägga mig i tid då skrållan har börjat tråckla på nätterna igen.. Somnar vid 20 o vaknar ca mellan kl 2 och5 o vill ha käk o sen hellst inte sova igen.. INTE OK enligt mig.. men men, det blir bättre hoppas jag, har väl vart bortskämd sista tiden med att få sova hela natten fram till 8-9.. det e riktigt lyx det tydligen.. ;o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0