Hemmabygge..

Igår fick jag frispel här hemma (rastlös) så när hon miss missnöjd somnade på långvilan så drog jag fram strykjärn o symasking för lite pyssel.. Tanken va att detta va något jag tänkt göra för länge sen, under trista graviditetsdagar, men dem bara försvann ju av någon anledning.. Så nu fick jag iaf tummen ur.. Tror jag gjorde nåt inlägg om det här där ni skulle gissa va det va jag skulle göra, men aldrig visade..
Nu e den färdig iaf med lite assistans av maestro.. This is the result:



Voila: ett draperi till barnvagnen!



Superseriöst med kantband o grejer.. om man inte synar sömmarna för mycket ser det faktiskt rätt bra ut om jag får säga det själv.. Det fyller iaf sin funktion, idag somnade skrållan i vagnen innan vi knappt kommit ut utanför dörren..



Maestro fick slå i öljetterna..

Nöjd med resultatet iaf..

Kommentarer
Postat av: Angela

Du är så duktigt =) Den blev jätte fin. Ska spana in sömmarna på fredag hehe



Puss

2012-01-11 @ 19:55:13
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0