Hel natt..

Tjoho, idag sov lillan till 05.30!! fick nappen nångång i natt o somnade om, äntligen.. får väl dock se om det håller i sig.. Sen sov hon igen mellan 7.20- 9 ca.. Tycker hon har vart lite mer gnällig idag än vad hon brukar vara.. Vad man än gör eller hon får göra så verkar hon inte nöjd mer än någon minut.. Smått frustrerad morsa här!! Nu börjar det dock kännas att man själv sovit sämre sista nätterna o då får jag väldigt kort stubin har jag märkt.. Trött, frustrerad o rastlös på samma gång är ingen bra kombo..

Nu sover hon igen o jag ska se om jag kan försöka få gjort nåt.. blir så himla rastlös nu för tiden..Innan kunde jag ha skrållan i babysittern o ändå få gjort lite men nu när hon vägrar sitta där längre stunder blir det inte så mycket..

Här gnälls det en del idag men det får man ibland va?! Älskar min lilla skrålla mest av allt ändå.. ;o)

Ikväll ska vi iväg på middag hos Filippas farmor, det ska bli nice, hört rycktas om pasta med gorgonzola.. Det går bra med gravidkilona här ja.. NOT!



Kommentarer
Postat av: Angela

Ska jag komma och leka med lill fisen några timmar så mamma lollo kan få greja lite =)

Skit att jag jobbar 2 heldagar nu annars hade jag kommit i morgon <3<3

Skit i mammakilona satsa på beach 2013 i stället ;)

Puss min fina vän

2012-01-10 @ 15:49:43
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0