Sömnproblem o vallningar!

Den sista/sista veckorna har jag jag vaknat i regel mellan kl halv 3 o 4 för att jag måste gå på damernas.. O sen e det kört, DET GÅR INTE ATT SOMNA OM O JAG BLIR GALEN! Kan ligga o vrida o vända mig i timmar.. Oftast så somnar jag om vid 6 halv 7 efter att maestro gått till jobbet o så vaknar jag runt 9-10 o känner mig hur trött som hellst.. sen e jag dock inte så trött på dagen, vilar oftast lite mitt på dagen men behöver inte "sova" oftast.. e vaken mycket längre på kvällarna nu oxå mot va jag brukar vara, dock medvetet för att jag inbillar mig att jag ska bli tröttare o somna om när jag vaknar men icke så.. Vet inte om jag bara kommit in i en ond cirkel eller om det ska fortsätta så här.. Har ju hört o läst att man kan sova dåligt nu här i slutskedet..

O dessa svettattacker ska vi inte heller prata om.. eller jo det e väl därför jag nämner det här.. ;o) Dem kommer över mig flera gånger om dagen.. Totalt genomsvett av ingenting.. Maestro e vansinnig på nätterna när det e korsdrag i hela lägenheten men jag rinner bort annars.. har ändå bytt ut duntäcket mot ett tunt täcke.. Ska det vara så här oxå?!

Så nu har jag klagat/avreagerat mig tillräckligt. Men har någon några tips o tricks mot ovanstående mottages dessa tacksamt! Tur det e inte är så långt kvar nu iaf! Längtar efter våran lilla prutt! ♥


(bild från google)

Första provtagningen gick strålande förövrigt, får se hur nästa går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0