Fånge i mitt egna hem..

Det känns så iaf.. Kanske inte va så dumt med två bilar trots allt... har bara en nu o maestros firmabil, men den går ju inte att använda på helgerna.. o just i dag e Maestro iväg på nån bil-dag uppe i skara nånstans..
Har väl dock inte hunnit vänja mig än riktigt + att man e halvt handikappad just nu känns det som.. Inte för att jag egentligen måste ta mig någonstans men ibland e det rätt skönt att komma ut en lite stund iaf..
Buss vet man knappt hur man åker längre med konstiga kort o sms-biljetter.. jaja.. funderar på att ge mig på en promenad ner till stan ändå o möte upp Angela på en fika lite senare!

Igår hade vi väldigt trevligt fredagsmys föresten.. Angela o Micha kom hit på tacos o kladdkaka.. Sedan kollade vi på en film (jag såg halva iaf, o halva i morses..) Bad Teacher med Camerson Diaz o Justin Timberlake.. Helt ok men inte den bästa filmen jag sett..


Kommentarer
Postat av: Caroline

ååå vad nära det är nu.. hoppas det händer något snart nsart snart. Du måste skynda att blogga så vi får se miraklet =)

stor kram

2011-09-04 @ 22:09:46
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0