Airbag..

Har tjatat på Maestro ett tag att han ska få tummen ur att beställa en tid för att koppla ur airbagen i på förarsätet i bilen för babyskyddets skull.. Härom veckan fick han iaf gjort det i morses skulle den lämnas in..
Så JAG upp i ottan o körde bort bilen så maestro fick köra hem mig igen innan han åkte tilll jobbet. Tänkte att jag behöver ingen bil idag o har jag inget val kanske man får gjort lite här hemma oxå.. har lite på min todo- lista. Inga måsten dock men sånt jag vill pilla med..
Iaf lämnade vi in nycklarna i ett brevinkast på bilia o när jag kom hem kom jag på att skrev morgondagens datum på det.. Dem borde dock ha koll men med tanke på att jag verkligen behöver bilen imorn så ringde jag maestro o han ringde bilia för säkerhetsskull..
Svaret har får är - Det finns ingen airbag på förarsätet i den här bilen!
Grattis!
Så här har man offrat ytterligare en dag bil-lös.. ;o) Vi kan ju dock trösta oss med att vi sparar dem pengarna det skulle kostat + att vi inte behöver oroa oss för att den verkligen blev urkopplad om det inte ens fanns någon från början!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0