30års kalas..

I lördags hade jag lite kalas för lite släkt o vänner hemma hos mor o far.. Tog det säkra före det osäkra, en vecka för tidigt... fyller egentligen på fredag.. Det bästa e ju att man faktiskt är "twenty-something" fortfarande, några dagar till iaf.. ;o)
Jag blev iaf supernöjd med hela dagen..(förutom en tårtbotten, men den gick hem trots allt) Mycket trevliga människor o många fina paket blev det.. Har tyvärr inte hunnit packa upp allt än så bilder på det kommer lite senare..

Här är iaf lite bilder (blev dock inte så många tagna tyvärr då jag hade fullt upp hela kvällen)













Tack alla som va med o gjorde "min dag"! ♥

På fredags ska det firas ännu mer om det inte e någon som vill komma ut o se omvärlden.. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0