v 24!

Idag går jag in i vecka 24.. 23 fulla veckor är gångna! Helt galet, va tiden går.. Samtidigt som jag längtar ihjäl mig till september! Vill så gärna se den lilla prutten o veta att allt e bra! Tvivlar dock inte o inget som tyder på det men man nojjar ju sig ändå lite..Det e fullt ös i magen emellanåt men man blir mer nojjig, speciellt med alla tabletter jag proppar i mig när jag får ont..
Förmodligen bara för att jag skrev att det att 4 dgr va rekord igår så fick jag naturligtvis ont i går eftermiddag igen o kvällen va förstörd!
Men men, nästan så man börjar vänja sig nu..


"I vecka 24 är medelkroppslängden 32 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 700 gr. Huvudets omkrets är 22,5 cm. " Hämtat från growingpeople.se 
Nu ska jag ta tag i den roliga högen med räkningar o ev åka o handla lite om jag orkar..

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Aj då det va inte bra. Skönt att du mår bra idag och håller tummarna att du fortsätter med det =)

Ska också ta tag i räkningshögen när jag kommer hem =/

Ringer dig sen.

Pözz min fina vän =)

2011-05-25 @ 11:44:57
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0