Long time no see...

Sista tiden har varit förjävligt på rent svenska.. Jag har mått jättedåligt med mina anfall o inte haft nån ork över till någonting typ. Jag har legat på soffan eller i sängen som ett kolli.
Sen sista har jag vart inlad i varberg ytterligare två omgångar utan att egentligen komma fram till något. Mer än att jag inte kommer att opereras under graviditeten såvida jag inte får en inflammerad gallblåsa. Sista buden har även varit förutom gallstensanfall, magkatarr o muskelvärk i ryggen.. Men själv har jag svårt att tro på speciellt det sistnämda så jag känner skillnad på ont och ont. Efter att jobbar i en kassalinje i en matbutik i 11 år så vet jag hur det känns att  ha "ont i ryggen".. men men.. Jag har vart sjukskriven till o från och from i måndags är jag nu sjukskriven tom sista juni.. Det finnns ingen möjlighet för mig att jobba när anfallen kommer o eftersom jag inte vet när dem kommer eller kan styra dem så e det ännu jobbigare..
Jag har fått starka tabletter som tar bort smärtan men jag blir istället, yr, illamående o jättetrött!
Trots allt detta e det full liv i magen.. Det sparkas för fulla muggar så där e det inga problem iaf o det e det bästa!

Kommentarer
Postat av: Angela

Du är duktig du min fin vän =)Hoppas att uppdateringarna fortsätter på bloggen =)

Pöss

2011-05-19 @ 21:55:10
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Erica

Tänker på dig hela tiden!Ska skicka en stor kram från mamma och pappa...Om jag har glömt det så track för den underbara lunchen senast!

Kram

2011-05-23 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0