Frölunda torg

Lördagen har spenderats på Frölunda torg med min fina vän Angie! Såg fram emot att komma ut lite o att få shoppa lite.. Hör o häpna men det ända jag kom hem med va dessa små prover:



Jag hittade verkligen ingenting roligt.. Hade dock inte stora planer eller behövde nåt speciellt.. Men hade kankse tänkt hitta lite bebiskläder iaf..
Ringen på bilden (blomman) va det enda jag köpte, 45kr.. Angela däremot hade på sig spenderar byxorna ;o)
Hon gick loss ordentligt o hittade en kanonfin jacka, halsband, smink o lite annat smått o gott!
Vi har iaf haft en supermysig dag o det e det viktigaste! Tack Angela!

Nu ska jag prova mitt prov på Weledas Havandeskapsolja o vänta på min karl som e på väg hem..

Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Tack själv mitt hjärta =) Hoppas du mår bättre idag. Ringer sen. Puss

2011-05-30 @ 08:27:37
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0