Fredag!

Gårdagen började hur bra som hellst.. Vickan o Carro o Ella kom förbi med god lunch. Efter det blev det lite fika o prat om allt möjligt. Lilla Ella va hur söt o snäll som hellst! Längtar ännu mer efter våran lilla prutt!
Efter det kom Syrran förbi på fika o lämnade av spjälsängen som vi beställt från Sova butiken som hon jobbar i i Halmstad..
Kvällen avslutades tyvärr med kramper.. Det enda positiva denna kväll var att vi fick äntligen sålt s 60:n.. Så nu har vi bara en bil kvar att bli av med..Nån som e sugen på en fin liten citroen c3 så e det bara att höra av sig..

Här e iaf en bild på sängen vi beställt!



Här kommer prutten sova fint sedan... Längtar ihjäl mig tror jag..

Ikväll e det kalas för brorsan som fyllde år häromdagen. Maestro e på firmafest så jag får gå över en stund själv. Hoppas jag orkar det bara..

Ha en trevlig fredag kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0