Försäkringskassan..

Man har ju hört en del om dem.. Dock har jag ingen erfarenhet själv av dem.. Kommer få nu dock då jag e sjukskriven fram tom siste juni.. Jag har fått hem papper som ska fyllas i o skickas in, men det verkar lättare sagt än gjort..
Massa uppgifter om bla inkomster o antal jobbade timmar i ÅR som man ska ha koll på.. Ringde både försäkringskassan o jobbet igår.. Kontoret på jobbet skulle ringa tillbaks igår men gjorde aldrig det.. Får se om hon hör av sig idag annars får jag ringa igen.. Vill få in papprena nu så det slipper ta 100 år innan man får några pengar.. om man nu får det..

Idag är det nog rekord för sista tiden.. 4 hela smärtfria dagar.. Hade dock lite känningar igår men inget allvarligt iaf, o det va skönt.. Hoppas att det håller i sig några dagar till!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0