En skit söndag!

Lördagen slutade inte så bra som den började tyvärr.. Kramper på kvällen o trots att jag bara tog en halv tablett mådde jag skitdåligt.. Sov inte på hela natten, trots att det inte längre gjorde ont..sista gången jag kollade på klockan va den 04.05.. Låg bara o vred mig o hjäratat slog i 200 kändes det som.. Vaknade på söndag morgon o hade ont men det släppte av sig själv tack o lov..

Så alla planer för söndagen fick ställas in, som utflykt till Gbg o krigsbåtarna o morsdagsfirande.. Varierade mellan sängen o soffan hela dagen o va totalt utslagen..

Idag känns det bättre.. Det e fint väder så jag ska försöka ta mig ut på en lite promenad o försöka lea upp ryggen lite.. Den e totalstel efter allt soffliggande senaste veckan.. Tror jag får ringa kiropraktorn igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0