Bra dag!

Igår hade jag en bra dag = smärtfri dag.. Det va skönt.. Startade dagen med en lunchdejt med bästa Angie.. Thiakäk i mölndal o efter det en kaffe/té på hennes jobb.. Skönt att komma utanför väggarna lite..
På hemvägen stannade jag o gjorde kållered en sväng.. Köpte INGENTING.. tro det eller ej..
När maestro kom hem åkte vi o handlade mat o jag fick även köpt mig en stödgördel till magen.. Har kännt att jag ibland får ont längst ner i magen när jag går så tänkte prova om detta kan underlätta lite iaf..

På kvällen va jag helt slut men kom ändå i säng sent..
 Nu ska jag iväg o göra några ärenden innan jag ska sätta igång med dagens bestyr.. Håll tummarna att detta oxå blir en bra dag, har inte tid att få ont idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0