Kräkning nr 1..

Den här helgen började bra med 2 lediga dagar, efter myckert jobb, vilket jag verkligen kände att jag behövde.. Fredagen va lugn och likaså lördagen.. Älsklingen och jag va runt lite o kollade vagnar.. Det finns som sagt en djungel men det lutar fortfarande åt en ICandy Apple.. På kvällen hade vi lite mys hemma med färska räkor, aioli och grönsaker med dipp.. På söndagen hade jag tagit ett extra pass på jobbet.. Jag hann knappt mer än komma dit innan jag fick springa in på toaletten och spy.. Usch, fy och blä.. Eftersom jag inte spytt  en enda gång hittills i graviditeten kändes det konstig att börja göra det nu när jag går in i v 16 imorn.. Magsjuka går ju på jobbet oxå.. Jag fick iaf bita ihop och fick gjort mina måsten innan jag fick åka hem.. Va helt skakig, hade ont i huvudet hela dagen, kunde knappt äta och kände mig helt utslagen.. Så jag blev soffliggandes hela dagen.. E hemma från jobbet idag oxå.. Det känns mycket bättre idag iaf peppar peppar..

Imorn e jag ledig så på onsdag känns det som jag ska vara fit for fight igen!

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på Cornelis.. Kanske inte min idol men kan vara kul att se..

So long.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0