Färga hår eller inte e frågan..

Idag gick det bra att jobba.. Kände mig väldigt pigg o fräsch tills klockan blev tre.. Då tog all energi slut.. Tack o lov slutade jag jobba då.. Sprang upp o lämnade tillbaks gårdagens klänningsköp.. Sen fylldes energidepån på igen när jag hämtade upp världens bästa Angie för en sväng till ÖoB!
Efter det blev det eftermiddagsfika i solen på hennes altan..

Älsklingen jobbar över idag så jag kände ingen panik att åka hem.. Tog en snabbsväng på kungsmässan och i mataffären innan hemgång..

Nu e jag helt färdig så en dusch och sedan sängen låter som en plan just nu..

Imorn fick jag en tid till frisören! Äntligen dags.. Håret växer så det knakar, tacksamt förvisso när man sparar ut det, men det syns tydligt när man inte klippt sig på ett tag.. Tanken är att jag ska färga det oxå.. Har googlat en del på hårfärgning under graviditet o va jag kan läsa mig till så finns det inga forskningar i att det skulle skada fostret.. Har dock läst att det inte är att rekommendera dem första tre månaderna.. Dem har ju precis passerat nu.. Det värsta som kan hända är att håret missfärgas eller att färgen inte fäster så bra.. Mitt hår e i dagsläget i katastrofform så det får bära eller brista känner jag.. Känns iaf bättre att gå till en frisör istället för hemmafärgning!

Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Det kommer att bli såååå fint och bra.

Fick du med dig något nytt hem?

Pöss

2011-03-31 @ 08:59:19
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0