Vilat upp mig på annan ort..

Långhelgen har spenderats i underbara Tegelstrand men min älskling, mor o far.. Stället visade verkligen upp sig från sin vackraste sida.. Vädret har vart kanon o vi har vara slappat o ätit god mat.. Jag klarade mig hela helgen från kramper.. Fick dock ett anfall kvällen innan vi åkte upp och igår slapp jag inte helller..

Lite bilder från helgen:



Stugan vi bodde i!





Grillmaestro!



Nyfiskade o nykokta kräftor till förrätt! mums..



Snyggve o snyggve



Pappa får makriiiiill!!



En tjockis prövar lyckan utan restultat!



Fin gaisare!

  

Vi har massa makrill med hem så imorn blir det nog makrillmiddag igen! Supergott verkligen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0