Vattengympa!

Nyss hemkommen från vattengympan som sjukgymnasten skickade mig till.. Glatt överraskad måste jag säga.. Hade typ inga förväntningar alls förvisso.. Visste ingenting.. Men det visade sig vara endast för gravida och shit va gravida dem flesta var! Trevliga tjejer, dem flesta kändes dock lite äldre..
Känns redan nu att man aktiverat, speciellt, ryggen.. Har väl jordens träningsvärk imorn kan jag tänka mig.. Men det e skönt när det känns att man gjort nåt!

Fick även ett frikort inom sjukvården idag så nu har jag fri sjukvård o högkostnadsskyddet på apoteket e nått för länge sen så nu e det oxå gratis.. Man har ju lagt en del pengar på alla krämper nu...



Nu hoppas jag älsklingen kommer hem snart för min Rederiet abstinens börjar sätta in...
Trevlig kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Angela

Åh va trevligt =) Du är redig du min vän.. Puss

2011-06-21 @ 19:24:53
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: ItaPita

Allvarigt - Rederiet????

Det e du som e ung!!

Kram

2011-06-21 @ 20:46:36
URL: http://itapitas.blogspot.col

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0