Torsdag o marknad i kobacka town!

Första torsdagen i månaden är det marknad i kungsbacka.. Eftersom det va röd dag förra torsdagen blev det denna istället! Vaknade med ösregn men tänkte ändå gå ner en sväng..
Tog med Maria o vi va nästan ensamma kändes det som.. O inte va det en stor marknad.. Fick iaf köpt mina första svenska jordgubbar o lite bröd med mig hem...
Efteråt blev det en fika hemma hos Maria..
Nu e jag hemma o ska vila mig en stund.. Ska till mamma o hjälpa henne med några grejer senare i eftermiddag!



So long.. ♥

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Finns det något godare än jordgubbar? Mums

2011-06-09 @ 12:59:20
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0