Syjunta..

Nu e jag färdig med dagens bestyr o helt slut som artist..

Jag har slagit in lite paket till nära o kära imorn och sista projekten va att fixa älsklingens nya shorts som dem hade lyckats krångla till. Sen har jag sytt in armarna i min midsommarklänning! Så nu ska jag nog vara fit for fight!
Får se om det blir något bloggande imorn.. Om inte så ska jag fira först med sillunch hemma hos svärmor o senare på kvällen med goda vänner!



Hur tänkte dem här?! Nita fast sidofickan i bakfickan typ.. Lite klipp o en söm så va det fixat iaf!



Den här klänningen lutar det åt imorn.. Får se lite på vädret oxå!

Trevligt midsommar om vi inte hörs! Kycklingen blev förövrig superbra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0