Strålande sol!!

Vaknade upp till en strålande dag! Mycket trevligt med lite sol, men oxå lite stressande att man "måste" vara ute.. Hmm..
Dagen startade iaf med föräldragrupp.. Idag har vi pratat förlossning mestadels.. Alla skeden o andning o det sista fick vi se en liten film.. Nästa vecka väntar studiebesök på förlossningen i Varberg! Det ska bli spännande..

E typ hemma o vänder nu.. Har packat några fler tradera-paket att skicka iväg o ska röja upp här hemma lite nu innan jag ska iväg på massage.. Igår va jag hos kiroprakorn äntligen o det känns skönt idag..

EFter massagen ska jag försöka fånga lite sol på Angies altan.

I eftermiddag väntar vattengympa o ikväll ska jag se om symaskinen åker fram..
Fullt ös medvetslös!

Ha en bra dag mina vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0