Skötbordsjakt!

Idag har min sambo o jag ränt runt i gbg o letat efter ett skötbord.. eller kollat hur dem ser ut om inte annat.. Vi vill ha ett vägghängt för inget annat får plats i vårt badrum.. Känns som att det blir krångligt att ha skötbordet i sovrummet när man behöver byta mitt i natten o sånt..eller?!

Iaf e vi inne på Brios vegga eller wall... Funderar oxå på att ev köpa ett begagnat, dem kostar ändå en del.. Speciellt när man lagt en del pengar på massa annat nytt!



Nu ska vi iväg o grilla hos några vänner! Ha en toppenkväll allihop! ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

vi har alltid bara använt våtservetter.. så det är inget måste med skötbord i badrummet. Det är inte så länge som du byter blöja på natten heller, inte med ella i varje fall. någon månad eller 3 å den tiden springer iväg =)



Tycker brios vägghängda är jätte fint, men fan va dyra de är. lycka till i ljungen =) kram på er

2011-06-12 @ 22:02:19
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Blocket är ju toppen när det kommer till sånt =)

2011-06-12 @ 22:55:29
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0