Sköna söndag!

Lördagskvällen spenderade med god middag hemma o sen blev det en sväng upp till mor o o far där min syster var o hälsade på med sin sambo..  Där stod snacks o v75 på kvällschemat så det va bara att joina.. Älsklingen o jag lämnade in en snabb harry innan starten men det blev ingen storvinst denna gången heller..

Dock slutade kvällen i kramper för min del.. Trodde jag hade/skulle få en bra period nu men icke så.. Nästan två veckor hade ju gått nu sen sist.. Hoppas inte det e en intensivperiod på gång nu igen bara...
Detta resulterade i en sen kväll/natt igår.. somnade runt tre tiden i natt så idag vaknade vi vid 11.30 tiden o har precis ätit en sen med god frukost..
Får se vad som händer idag.. Förmodligen soffhäng för att ta det lilla lungna.. Några avsnitt rederiet kanske.. hehe

Ha en bra söndag! ♥


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

FRÅGESTUND på bloggen nu för alla som ville att jag skulle ha det :)

2011-06-19 @ 13:14:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0