Röjning pågår..

Jag har fått värsta städ o röj nojjan.. Har röjt i garderoben nu.. e inne på andra dagen.. Det tar sin lilla tid, man e inte riktigt lika alärt nu för  tiden kan man säga.. Måste sätta sig ner emellanåt.. Mina foglossningar som jag inte har jätteproblem med än iaf, gör sig påminda när jag stått o härjat för lång tid..
Det e sååå skönt att bara slänga grejer o göra riktig plats till allt som bara blir inslängt!



Olika högar till olika ändamål.. Har en tjej på jobbet jag brukar sticka till mina gamla avlagda kläder.. Hon blir skit glad o trodde inte sina öron när jag sa att jag hade en säck till.. Några grejer ska jag försöka kränga på Tradera tänkte jag.. Värt ett försökt iaf..



Som synes så är typ hela lägenheten upponer.. bilderne e från igår så idag ser det värre ut vill jag lova.. Så bara att keep going... ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

bra jobbat, ska också ta mig tid en dag framöver. Säg gäran hur det går med tradera. är nyfiken å att prova men det känns så jobbigt =) kram

2011-06-14 @ 21:44:06
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0