Prutten växer..

Imorses var jag hos barnmorskan igen.. Prover o vägning av mig o mätning o hjärtljud koll på prutten.. Både prutten o jag växer som vi ska.. Jag kanske växer lite FÖR mycket.. Har fått upp nästan 10kg!!! Känns sådär.. samtidigt kan jag ju ha alla kläder o byxor fortfarande så det känns inte som att det e så mycket..
Mitt blodsocker va bra men blodvärdet sådär.. Så nu har jag vrängt i mig massa jordgubbar i hopp om att inte behöva äta massa järntabletter..

Nu ska jag fortsätta med dagens bestyr.. Skicka iväg lite tradera prylar, besök hos kiropraktorn o senare IKEA.. Börja även förbereda mig mentalt för att börja jobba på fredag!!

Keep in touch.. ♥





Kommentarer
Postat av: Angela

Åh va mysigt. Skönt att ni bägge mår bra.

Ringer sen =)

Pöss

2011-06-27 @ 11:58:03
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0