På turné med madre...

I brist på annat och för att komma ut lite hängde jag med mamma tidigt i morses ut på turné.. Vågar inte berätta vart jag vart... igen..
Trevligt var det iaf o jag har fått handlat lite smått o gott.. hmm.. Har investerat i en amningskudde bl a..



Och en liten midsommarpresent till svärmor, sill lunch väntar hos henne imorgon!



En fin liten tvålpump o ett foto i ram på mig o maestro.. Dock ett rätt gammalt kort, men hon tycker om det så då ska hon få det..

En liten hint om vart jag varit för er som ej förstod det..



Nu e jag helt slut i kropp o knopp.. Vila väntar sedan åka o handla igen.. fast mat denna gång!

Kommentarer
Postat av: Angela

Nu igen???!! hehe....

2011-06-23 @ 17:50:19
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0