Ny skötbädd..

Skötbordet vi köpte häromdagen va i superfint skick förutom dynan som låg på..Den e sprucken i en kanten.. Har dock inte kollat upp vad en ny kostar att köpa eller om det ens finns att köpa..?!
Idag sprang jag iaf på lite textilvaxduk som jag tänker sy ett överdrag av.. Man kan ju fundera på mitt färgval vilket blev blå/blågrön/turkos.. nånstans däremellan.. Tänkte mest på att det ska matcha färgerna i badrummet som går i turkos än på prutten i detta fall.. Tycker dock det passar bra till en liten tös oxå, får väl lägga på en rosa handduk i värsta fall.. ;o) Köpte även en separat skötbädd i Ullared sist,  som jag tror kommer få ligga på i början när prutten e mini.. Den andra dynan e ju hur stor som hellst för ett litet spädbarn.. Tycker den andra känns lite mer ombonad oxå!
Hur som hellst blir det nog bra o prutten lär va den siste som bryr sig om färgen iaf!



Här e skötbordet iaf o den gamla dynan.. Just nu står det bara på tvättmaskinen i väntan på att fästas på väggen!



Den lilla prickan!



Hmm.. Nu ser faktiskt färgen mer blå ut än turkos som jag hade velat.. Skitsamma, denna färg får det blir iaf! Den svarta rande är kardborreband!




Kommentarer
Postat av: Angela

Åh va fint =)



SV: haha tack! =) Jag kommer väl troligtvis ring dig om hjälp =) Miss U 2!!! Pöss

2011-06-27 @ 16:00:59
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Caroline

å så fint det kommer bli, gud så pysslig du är. kram

2011-06-28 @ 21:01:32
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0