Lyckad midsommar..

Det blev en riktigt mysig midsommar med det mesta av vad det innebär.. Förutom ett litet missöde på mitten.. Mellan våra destinationer under på dagen la sig älsklingen o jag på soffan för att vila lite o råkade somna såklart.. Vaknade på den utsatta tiden då vi skulle hämta upp våra vänner o åka till festen. Dock kom vi ihyfsad tid ändå o kvällen blev superbra.. Grillning, kubb, lite lekar o trevligt sällskap. Väldigt städad fest måste jag säga vilket jag tyckte va rätt skönt.. O inte en enda bild fick jag tagit under hela dagen.. skandal..

Idag e det trots allt lite segt ändå, det e väl en sån dag.. Solen lyser iaf o det e lite uppiggande.. Får se va dagen har att erbjuda.. Ikväll väntar iaf ett biobesök, baksmällan 2.. Passar bra en dag som denna även fast man inte e fyllesjuk..

Ha en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0