Last day...

Sista dagen på min sjukskrivning.. Skönt att det lite molning emellanåt.. Får jordens ångest om jag inte e ute när det e fint väder.. Ska bli skönt att bara ta det lungt idag o vila upp mig inför imorn.. Första arbetsdagen på typ 2 månader..
Igår fick jag dock en skum värk under revbenet o bak i ryggen.. Dock en form av smärta jag brukar känna av men som inte e så stark. Men dem sista dagarna har det känts mer o mer.. Har inbillat mig att det är muskulärt men igår va jag helt säker på att det kommer innifrån... Det kommer oftast/alltid efter jag ätit oxå.. Så det e nog gallan som spökar trots allt..

Nu ska jag strax iväg på mig, förhoppningsvis, sista läkarbesök på ett tag.. Får se vad hon säger.. Måste kolla upp hur länge jag kan ta mina starka tabletter om jag måste o ska även kolla med min allergi.. E det mycket pollen nu?! Det kliar i munnen på mig konstant nästan så jag blir galen trots mina tabletter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0