Kvällspyssel..

Älsklingen åkte iväg en sväng o då satte min rastlösa kreativa sida in.. Har ju några projekt som ligger... hmm jag som skulle ha nåt att göra när jag va hemma.. vart tog dem dagarna vägen?!
Nåja.. Nu e ett projekt klart iaf.. Har sytt ett nytt överdrag i textilvaxduk till den gamla skötbädden som va sönder..  Lätt som en plätt, tog nog max 30 min o bra blev det.. eller vad tycks?!



Här kommer nog prutten ligga bra..Den gamla såg ju ut såhär...

Nu har jag gjort min väl förtjänt av vattemelon o jordgubbar tycker jag!
Trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det blev verkligen så jäkla bra, som en helt ny bädd. bra jobbat. kram

2011-06-30 @ 21:32:45
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0