Hektisk morgon!

Kom precis hem o e helt slut.. Har härjat sen halv sju i morses..
Dagen startade med blodprovstagning för att kolla min dos på fragminsprutorna, direkt efter det upp på första mötet med föräldragruppen. Det va riktigt trevligt. Känns som en riktigt bra grupp, några man kände igen men inte känner alls.. Maestro kände däremot ett par som han gått i skolan tillsammans med resp jobbat ihop med.. Vi pratade mest om vad vi vill få ut av mötena o sedan fick vi se en film om amning o därefter lite andningsövningar. Det var vår egna barmorska som höll i mötet o det va trevligt.
Efter det fick jag springa tillbaks till provtagningen o ta ett nytt prov o direkt därifrån till massage på jobbet..
Nu e jag äntligen hemma efter att ha handlat några småsaker.. Får bli en powernapp nu innan jag ska ta tag i lite bestyr i hemmet!


Kommentarer
Postat av: Angela

Du är duktig min vän =) Sov så gott =) Pöss

2011-06-14 @ 13:29:39
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Caroline

hoppas du får en fortsatt bra dag. kram

2011-06-14 @ 14:07:00
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0