Ett barn blir till..

Har köpt en bok jag blivit tipsad om.. Den heter Ett barn blir till. Den är verkligen jättefin o bilderna i den är helt otroliga.. Hur coolt som hellst att man kan ta/få sådana bilder!
Det e taget bilder från spermie o ägg, man kan se när spermien tränger in i ägget o sen hur barnet ser ut vecka till vecka fram till förlossningen.. Verkligen ett tips till blivande föräldrar.. Jag köpte min på bokias hemsida.. Det skillde 130kr från butikspris o gick jättesmidigt!





Grymma bilder som sagt.. Imorn går jag in i vecka 26 (25+0).. Får se en bild då..

Trevlig kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

=) man tackar, men jag tror bilden är lite väl försmalande.. hahah har fan gått upp lite. slutat med ciggen nu.. men jag ska ta igen det igen =) den boken har vi med, för jäkla coola bilder. hoppas du får en bra natt. kram

2011-06-09 @ 20:00:54
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Magbilder är alltid kul =) Jag lägger upp varje onsdag =)

2011-06-10 @ 08:29:41
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0