Drömhuset?!

Igår va vi på en husvisning.. Huset i sig är som en dröm för oss.. Unj precis så som man tänker sig.. Nytt o fräscht o fint.. Nackdelen e att det ligger aningen avsides, vilket inte är det största bekymret utan att det som mest stör mig är att det ligger en paddock på tomten.. Inte på tomten men precis bredvid o strax nedanför huset ligger en stor hästgård.. Jag e ju inget big fan av hästar o dessutom allergisk mot dem.. Så därför e kanske inte detta det optimala läget för mig, dock e ju huset det!



Maestro e fruktansvärt sugen på huset har jag förstått.. Dubbelgaraget gör ju inte saken sämre för hans del.. Kan man åka dit en natt o spränga bort paddocken?! Carita om du läser det här så vet jag att det e din kusins, men du behöver ju inte säga att det e jag isf.. ;0)

Kommentarer
Postat av: Ita

Ha ha ha lovar!!! Fast T^# ligger inte så avsides! Det är en skön by jag alltid längtar tillbaka till :) vi kan ju ha våra brevlådor brevid varandra så kan du ju tömma vår hi hi hi. Som sagt, man kan inte få allt.. Fast ni bör åka dit mitt på dagen så ni får höra stenkrossen.... Så ni vet hur den låter. Åk dit å ta en promenad vet jag. Jag kan följa med å peka ut saker å ting ;)

Kram

2011-06-03 @ 22:46:52
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0