Det blev en dag på stranden..

Har haft en skön dag ute i solen.. Åkte till ett litet avskilt ställe där jag kunde ligga/sitta helt för mig själv o bara lyssna på vågskvalpen.. Hade med mig lite lunchmat o tidningar.. Tror jag lyckades bränna mig lite trots att jag tyckte jag va duktigt på att smörja in mig ordentligt.. jaja, risk för att det inte blir så mycket mer sol för mig på ett tag.. imorn ska det ju bli skit väder..
Nåväl, efter ett tag i min ensamhet slöt Angie upp och lite senare även älsklingen som slutade tidigare från jobbet.. Fika i den varma solen fick avsluta strandvisiten..

Några bilder av min utsikt idag..


Precis en sån här eka har vi.. Detta e dock inte vår..



Min goda lunch.. Allt smakar bättre ute i naturen..




Nu e det dags för en dusch o ta bort all solkräm o salt.. Sen ska jag titta på när älsklingen bygger pruttbyrå!!! ♥

Trevligt kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0