Dagens to do..

Vaknade tidigt imorses av att någon snurrade o sparkade o hade sig i magen..♥ Tyckte minsan att jag skulle kliva upp.. Så det va bara att lyda.. Somnade dock om på soffan efter frukosten o det va skönt..
Nu hag har gjort mig redo för att åka ner på massage o sedan handla lite..
I eftermiddag ska jag på vattengympa hos sjukgymnasten.. Första gången jag ska på vattengympa så det ska bli spännande.. Ska vara bra för rygg o bäcken säger dem som vet så jag vill gärna prova iaf.. Passade på att prova mina badkläder förut oxå men dem funkar än så länge iaf..
Det e mina kraftansträngningar idag..

So long.. ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Lycka till på gympan =)Kan väl höras sen?! Puss min vän

2011-06-21 @ 11:48:58
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Ita

Ha ha ha bara att vänja sig vännen, nu börjar man nästan tycka att halv 7-7 är sovmorhon ;)

Kram

2011-06-22 @ 13:30:06
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0