Dagens shopping..

Det e tur jag ska börja jobba imorn igen så jag inte kommer ha så mycket tid över till att gå i affärer..
I dag kom jag över ett par schyssta sandaler till ett bra pris.. Har ett par lika dana i silver men dem e svåra att ha till allt.. Ett par svarta funkar ju till det mesta.. Platta o bra nu oxå när man inte pallar med klackar.. (om jag nu ever gör det.) Är iaf nöjd..
Andra fyndet blev ett par jeans från H&M Mama.. Nedsatt från 499 till 150kr.. Helt ok tyckte jag o tanken e att dem ska bli ett par jeansshorts.. Har typ INGA underdelar.. iaf inte att ha nu när det e så varmt.. Jeansshorts funkar ju faktiskt till det mesta o förra sommaren bodde jag typ i det.. Annars e inte jeans min grej, mer än strechjeans..





Casual men användbara!

Hos läkarn gick det förövrig bra.. Förutom att jag kom en halvtimme för sent.. Helt missat tiden.. Det gick bra iaf som sagt.. Jag kör på o jobbar imorn så får vi se.. Tog nya gallprover oxå för att kolla men skulle inte tro att det visar något.. Återstår att se.. Jag fick iaf allergimedicin.. Kände mig som ett vandrande apotek när jag gick ut därifrån med tabletter, ögondroppar, nässpray o bajmedel..

Nu ska jag ta igen mig lite med ett avsnitt rederiet som jag somnade ifrån igår.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0