Bra start på en fin dag...

Godmorgon!
Startar dagen med en smarrig frukost!


Idag verkar bli en fin dag.. Solen har ju lyst med sin frånvaro några dagar nu igen.. Man blir så mycket piggare o gladare av fint väder.. Så nu e planen att röja upp lite mer här hemma, börjar dock likna ett hem igen efter en vända till återvinningsstationen igår med fyra säckar, 10 papperkassar o lite annat smått o gott som skulle slängas eller skänkas..

Har tid hos sjukgymnasten om en stund.. Typiskt men skönt att jag inte fått ont nu på drygt en vecka.. Jag har provat tensemaskinen jag fick låna några gånger men inte kunnat prova på det som den va till för.. Får se vad hon säger om det.. Verkar som jag ska få nån plats på vattengymna o nån stabiliseringsgympa för foglossningarna.

Ikväll kommer en försäkringssnubbe hem till oss o ska prata barnförsäkringar.. känns som det kan vara intressant..

Ska försöka hinna med o få lite sol oxå tänkte jag så dags att ta tag i dagens bestyr!

Ha en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

hoppas du har hat en bra dag utan känningar.. kram

2011-06-16 @ 22:39:21
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0