Blåsig onsdag..

Perfekt väder för mer röjning.. Det värsta e att det blir bara stökigare o stökigare här hemma ju mer jag röjer.. Men ikväll blir det en sväng med en STOR bil till klovsten o slänga massa bröte!! Såå skönt.. Ska se om jag hinner lägga ut lite grejer på tradera idag oxå annars får det blir morgondagens projekt..

Ska börja denna sega dag ( känns i kroppen att man inte e van vid att härja så mycket nu för tiden) med en massage på jobbet. Senare får jag besök av fina Angela. Så du får hålla tillgodo för hur här ser ut, man får typ slå sig in.. ;o)


Kommentarer
Postat av: Angela

Hahaha det gör inget. Det är sällskapet jag är ute efter =)<3 Köper med mig något gott =)

Pöss

2011-06-15 @ 09:38:29
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0