2 days to go..

Idag e det onsdag o 2 dagar kvar tills jag ska börja jobba igen.. Det ska faktiskt bli kul.. Få bli lite social igen.. Lite typiskt e ju att NU börjar vädret bli bra.. men men.. det kanske e skönt pga värmen.. Tycker inte jag känner mig så svullen än men det kommer väl troligen.. Känner mig skön i kroppen efter gårdagens gympa oxå!

Idag har jag bara bokat in massage (den jag trodde va igår) nu kl 10  o sen funderar jag på att åka lägga mig o steka nånstans.. Ta vara på dem sista "lediga" timmarna..

Ha en toppenonsdag! ♥




Kommentarer
Postat av: Angela

Det gör du helt rätt i min vän =) Sola för mig med. Puss <3

2011-06-29 @ 09:07:57
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sola för mig med, idag blir det Liseberg och farfarsbilar för oss. Tyrolen hade varit fint en varm dag som denna =) men det får vänta till i kväll. Då blir det harrys med anna och jannie. Ha en bra dag i solen. Hoppas det går bra nu när du ska jobba. Håller mina tummar. krma kram

2011-06-29 @ 09:31:28
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0