v 32 (31+2)

Hann in med något inlägg i fredags tyvärr så det får bli ett idag istället.. I fredags va det två månader kvar på dagen, BF 22 sept.. Så då stämmer väl ca 8 v kvar rätt bra..
E tacksam för att jag fått må bra nu sista tiden.. Förutom lite trötthet o ont i höften stundtals, men inget som bekymrar mig direkt.. Börjar dock känna mig lite piggare, kanske kan ha med järntabletterna som jag lyckats komma ihåg nu några dagar..

I vecka 32 är medelkroppslängden 44 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 2000 gr. Huvudets omkrets är 30 cm. Musklerna utvecklas och fett inlagras under huden. De flesta rynkorna i ansiktet är borta. Barnet börjar få rundare former. Det är allt svårare för din baby att göra stora rörelser. Fingertopparna har fått vassa naglar. Källa growingpeople.se



Time to work! Ha en bra dag.. ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

du är så fin och magen helt rund och perfekt. Anar du vilket kön det är på lilla prutten? krma

2011-07-24 @ 15:03:48
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0