Ingen bra dag..

Idag e ingen bra dag.. Jobbet idag har gått sådär.. Ont i höften o fötterna o till råga på allt har jag nog fått min första sammandragning som gjort ont.. Har kännt av sammandragningar innan oxå men inte som har gjort ont, bara spänt till lite.. Idag gjorde det galet ont så jag fick gå upp o lägga mig i en halvtimme o vila.. Sen kändes det ok i magen iaf..kände nog av några små till på eftermiddagen men som ändå va ok..Tur man har goa arbetskamrater som ställer upp på en och en förstående chef i sånna här lägen..
Nu e jag helt slut.. som vanligt nu för tiden känns det som.. Resten av dagen blir vila..


Kommentarer
Postat av: Angela

Men älskade hjärtat. Tänker på dig <3 Love you!!!!

2011-07-07 @ 19:34:16
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Ita

Klart vi - iaf jag- ställer upp för dig, du ställer ju alltid upp för alla andra - för mig - när det krisar. Det är JAG jätte tacksam för! (tror nog du vet vad jag menar men en ledtråd -svanen...) kram vännen och lova att säga till!!

2011-07-09 @ 22:23:35
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0