Fogarna börjar spöka mer o mer...

Precis hemkommen från jobbet.. Heeelt slut i kropp o knopp.. Mycket att stå i på jobbet. Jag står, går o springer runt massor hela dagarna nu vilket känns i hela kroppen.. Fogarna känns sådär.. stundtals gör det riktigt ont.. Missade stabilitetsträningen jag fick kallelse till idag pga jobbet. Pratade med min chef idag o hon ska lösa så att jag kommer kunna gå i fortsättningen iaf vilket känns skönt.. Det gynnar ju både mig o jobbet troligen.. Risken e ju att jag inte kommer kunna jobba alls annars.. Men det ska nog gå bra hoppas jag..

Nu har jag svalkat mig med en smarrig smoothie gjord på frusen manog, apelsin juice o vaniljyoghurt.. Blir lite milkshake över det hela fast inte lika söt.. Nu blir det vila med benen i högläge innan picnic väntar när älsklingen kommer hem..



mmmm... smaskens..

Kommentarer
Postat av: Angela

Åh va gött det såg ut =)



Lilla gumman du måste vara rädd om dig <3

Hoppas att picnicen va mysig =)

2011-07-06 @ 20:02:04
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0