Förkyld..

Jag har gått o blivit tokförkyld..Det e såå synd om mig.. Det är iaf jävligt jobbigt. Tack o lov känner jag mig inte dålig mer än lite tröttare kanske, inte helt top noch.. Men idag är maestro iväg på nöjen så jag har inte tid att känna efter ordentligt, skrållan skiter ju i om jag e dålig eller inte liksom..
Hon sover för tillfället men skulle gissa att hon vaknar snart då hon sovit en nästan 2,5 timme nu.. skönt att få lite tid, men vila för min del verkar dumt.. istället har jag nog suttit här framför datorn den stunden istället.. fast det e avkoppling det oxå tycker jag..
Shit va det e lätt att klicka hem massa grejer när man surfar runt.. har skämt bort skråll ännu mer idag, får se när det paketet kommer..



Min underbara goa lilla tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0