Semester?!

Egentligen har jag semester nu men kanske få jobba ett par dagar i veckan ändå.. får se hur det blir.. Känns inte alls som vanligt när man verkligen räknar ner o springer från jobbet för att fira semestern.. Förmodligen för att jag vart ledig (sjukskriven) så länge innan o att maestro inte har semester förns nästa vecka..

Idag har jag iaf jobbat en stund o kom hem för en stund sedan.. Hämtade upp ett paket på vägen hem som jag nästan glömt att jag beställt. Valde frakten som b-post därför tog det väl några dagar extra, men det känns ok om det e gratis.. Paketen innehöll iaf den här:



Så nu ska jag lägga mig o bläddra i den lite o får lite inspiration.. Blir ju lite synd om vårt barn ska få heta prutten hela livet..
Har dock lite förslag men känns inte helt 100 än..

Ser fram emot ikväll.. då väntar dejt med Angie.. Mat o bio står på schemat!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Ita

Ja namn e inte lätt... Det ska ju lixom vara livet ut (oftast iaf ;))

vi gjorde var sin lista och sen strök vi de vi absolut inte kunde tänka oss och markerade de vi tyckte om =) lycka till

Jag väntar spänt på att få se vem prutten är =)

kram

Ps kom å bada om du e ledig ngn fm om du vill

2011-08-01 @ 16:17:14
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0