Semester..

Det har blivit en liten paus i bloggandet under semestern, men nu ska jag uppdatera er!
Dem tre senaste veckorna har vart lugna o sköna.. Inga större utsvävningar.. Vädret har ju vart sådär till o från.. Har mest blivit att gå i affärer o bränna pengar känns det som..
Några småsaker har vi iaf fått gjort..Va på Marstrand o spanade lite.. Hälsade på Syrran o hennes sambo en dag i Halmstad och sov över på Hotell. Dagen efter åkte vi ner mot Helsingborg o tog båten över till Helsingör o gick där o strosade lite, käkade röd pulse o danska wienerbröd såklart! Shoppade lite till prutten oxå!



Hittade jordens glasshak mitt ute på vishan i Halmstad!



Vårt not so fancy hotellrum.. Skön säng va det iaf..



Min fina syster o jag på ute o käkar på kvällskvisten!



Min fina ♥

  

Denmark!

Litet urval från årets semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0