Smarrig frulle!



Färska jordgubbar i müslin e man ju inte borstkämd med. Vi har riktigt bra pris på dem i butiken och dem smakar verkligen jordgubbar.. Dock inte svenska men man ska ju ändå inte prata med dem.. ;o) Sprutan bredvid där e dock inte så smarrig men den måste oxå tas..

Idag e det onsdag och jag skulle egentligen vara på jobbet nu men det blev ändrat igår i sista sekund. Så jag åkte på min ordinarie tid ikväll istället..

På ett sätt e det skönt för då slipper man hetsa upp på morgonen, kan sova ut ordentligt. Dock vaknade jag rätt tidigt idag.. E man inte as kissenödig så ringer telefonen eller nåt annat.. Har drömt massa skumme drömmar oxå sista tiden.. Saker som inte alls går ihop... Undrar varför?!

Kommentarer
Postat av: Angela

Förutom sprutan och den skivade pastejen så det riktigt gott ut. Kommer du hem till mig i morgon och gör en sådan frukost?? =)

2011-04-06 @ 11:31:09
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Ita

Ha ha ha. Du, det låter som att du e gravid ha ha.

Trist att inte träffa dig idag.

Kram

2011-04-06 @ 21:36:14
Postat av: AB PW

gott med jordgubbar och kiwi!

2011-05-12 @ 18:13:08
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0