Fin present!

För ett par veckor sedan va jag på ett inredningsparty hemma hos mamma. Det såldes jättefina grejer men inte mycket som jag känner är min stil + att prislapparna är inte dem roligaste..
Jag beställde iaf 2 st doftljus (typ det billigaste som fanns, nästan 100kr st). Det va iaf ljuvliga. En doftar nytvättat och en är en avslappnande lavendeldoft!
Det va rätt mycket folk på partyt vilket gjorde att det såldes mycker grejer. Därför fick mamma några extra värdinnegåvor.
Då gav hon mig en present. 6 st av dessa fina pasta/sallads tallrikar! Kan var kul att duka med när man får gäster eller bara lyxa till vardagen med!





Dags att leka hushållerska!

So long.. ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Åh va fina dem va =) Puss

2011-04-07 @ 10:58:15
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0