Yoga o promenad..

Inte riktigt så bra som det låter.. Har iaf vart med Angela o spanat in ett nytt yogahak här i kobacka.. Hak o hak.. Ett riktigt lyxigt ställe faktiskt, jätte nytt o fint o fräcsht måste jag säga.. Bara miljön gjorde att man kom i stämning o kände sig fruktansvärt sund.. Angela har iaf signat sig direkt på ett år.. Själv avstod jag sålänge.. Nästa vecka är det "prova på gratis"-vecka så vi får se om det e nån tid som passar så tänker jag iaf prova på det.. Provade faktiske ett yoga-pass på stranden i Thailand i 40graders värme i våras.. Det va grejer det dock inget jag fastnade för.. E nog lite lättare och roligare nu dock när man inte har nästan 30 xtra kilo att sno runt med..

Efter den lilla kiken tog vi iaf en uppfriskande promenad i KBA-skogen. Har legat lite på latsidan sista tiden känner jag.. Magen har inte riktigt kommit ifas nu när jag börjat äta igen.. Tycker det e lite skumt med tanke på hur bra det gick sist när man inte hade ätit på så mycket längre tid.. Har dock fuskat lite med upptrappningen men ändå inte ätit så mycket konstigare än sist.. lite mer dock.. Resultat = halsbränna o trög mage iaf så nåt fel måste jag gjort trots allt..

Nu ska jag ta tag i sviterna efter dagens middag iaf o sen blir det en dusch innan läggdags!

Hörs imorn, då det först ska jobbas o sen blir det lite fredagsmys med bästa Angie!

Puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0