Väntar..

God morgon kära vänner..

Har precis vart på jobbet en snabbsväng.. Har vänt hem nu för att invänta mitt anticimex besök.. Dem ska komma kl 8... Ska bli spännande o se hur det går.. Hade ju vart trevligt om dem kom i tid.. Allt e iaf urstädat så jag hoppas dem e nöjda med det.. o att det inte gör nåt att typ allt står i köket..

Ska jobba hela dan sen o ska som tidigare nämnt bli spännande o se om jag kan komma hem ikväll.. förhoppningsvis blir det en promenad med Vicks senare oxå så jag kan dra ut på tiden lite mer om inte annat..

För övrigt har dem senaste dagarna inte riktigt gått min väg men nu ska det nog bli bra.. Ingen tv-bänk searching har blivit av men vi har nog bestämt oss för en IKEA variant iaf.. Känns som att det kommer bli bra.. Billigt o bra så det känns bra!

Ha en bra dag för det ska jag försöka med! ♥

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0