Va e det för en dag??

E det en vanlig dag? Nej, det e ingen vanligt dag, för det e min o Ericas födelsedag, Hurra Hurra Hurra!!
=)

Med risk för dålig uppdatering under dagen slänger jag in ett här o nu..
E uppe i ottan då jag blev väckt av älsklingen vid kvart i sex snåret.. Dagar som denna går det ju an.. ;o)

Han hade ansträngt sig riktigt bra, med fika på sängen o skön sång.. hrrmmm..



Jag fick många fina mjuka paket.. bla annat





Ni får ursäkta den vackra morgonlooken.. men ändå..

Nä dags att sätta deg o sedan hänga på låset på första bästa mataffär då jag självklart glömt handla några grejer. Det slår aldrig fel, trots listan..

Så ha en bra dag allihop för det ska jag ha.. O extra stort grattis till min fina vän Erica som fyller 30år idag! På lördag blir det stort party som vi ser fram emot..

Slänger in en bild från vårt firande för två år sedan dagen till ära!



So long.. ♥

Kommentarer
Postat av: caroline

grattis i efterskott. Hoppas du hade en bra dag.. gillar säng bilden =) kram på dig!

2010-09-17 @ 09:53:47
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0